Esta web utiliza cockies propios y de terceros para optimizar y adaptarse a su navegación y preferéncias, además de otras tareas. Si continua navegando entenderemos que accepta nuestra Política de privacidad.

Acepta Más información
n° visitas: 41069   |    |  Aviso legal

  • Edificio construido por el obispo Lasala en el siglo XVIII. Su fachada principal, junto con la del Palacio de la Virreina de Barcelona, ​​es uno de los ejemplos más destacados del neoclásico catalán. Dentro del Palacio Episcopal se puede visitar el Museo Diocesano y Comarcal, uno de los primeros museos diocesanos de Cataluña.


    www.ajsolsona.cat
    www.bisbatsolsona.cat


  • Primera ciutat del país a recuperar la festa del Carnaval el 1971. El l974, el mestre Joan Roure va compondre el Bufi, que ràpidament es convertí en l'himne del Carnaval. Cada dissabte de Carnaval es nomena mata-ruc d’honor un personatge popular del país per pronunciar un pregó de festes i presidir la nostrada penjada.


    www.ajsolsona.cat

  • Solsona se convierte en la capital de la patata o triunfo, los productos culinarios más preciados y cultivados en la zona. El centro histórico acoge un mercado de venta directa del agricultor al consumidor y paradas con muchas variedades de trufa.



    www.ajsolsona.cat

Bar restaurant el Racó de Solsona situat al mateix poble, venim oferint al llarg dels anys una cuina tradicional i típica molt rural.

Uns dels nostres punts forts com són els esmorzars de pages que servim als nostres caçadors, pagesos I gent de la comarca del Solsonès, oferint també un servei de dinars amb menú diari cassolà i sopars.

Situat al carrer Sant Agustí a la sortida del poble de Solsona a peu de carretera de Manresa-Andorra fa que sigui un punt de trobada de boletaires, excurcionistes, motoristes i turistes en general.



el raco de solsona el raco de solsona el raco de solsona el raco de solsona